Jak można składać zamówienia?
Zamówienia składać można bezpośrednio w sklepie internetowym, bądź też drogą mailową czy telefoniczną. Wszelkie dane teleadresowe dostępne są w zakładce "Kontakt".
Czy można składać zamówienia z wyprzedzeniem?
Można, należy tylko uzgodnić ten fakt telefonicznie, badź mailowo lub też zamawiając w sklepie internetowym w uwagach od klienta wyrazić chęć realizacji zamówienia w późniejszym terminie.
Kiedy realizowane są zamówienia?
Zamówienia realizowane są od poniedziałku do środy. W piątki roślin nie wysyłamy, aby nie zalegały one w magazynie firmy kurierskiej podczas weekendu.
Jak wysyłane są rośliny?
Rośliny wysyłane są wyłącznie za pomocą firmy kurierskiej, bądź też możliwy jest odbiór osobisty w szkółce i siedzibie firmy (w siedzibie po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym).
Czy rośliny są dobrze zapakowane i przetrwają podróż?
Tak, rośliny są pakowane wręcz pancernie i bez problemu przetrwają podróż nawet na drugi koniec kraju.
Co w wypadku, gdy w trakcie transportu rośliny jednak zostaną zniszczone?
Wszelkie problemy wynikłe ze zniszczenia roślin pozostają w gestii Sprzedającego. W takim przypadku Klient otrzyma nowe, zdrowe rośliny.
Gdzie możliwe jest obejrzenie roślin na żywo?
Rośliny obejrzeć można w naszej szkółce w Nowej Wsi Tworoskiej (dokładny adres w zakładce "Kontakt"), tam tez bezpośrednio można owe rośliny zakupić.
Na jak długi czas udzialana jest gwaracja?
Gwarancji udzielamy na jeden sezon. Podstawą do rozpatrzenia reklamacji jest wcześniejsze wysłanie zdjęć roślin drogą elektroniczną.